Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Siparişinizin 48 saat içerisinde kargoya verilmektedir.

"Hafta sonu ve tatil günlerinde verilen siparişler takip eden ilk iş günü içinde kargoya verilir”.

Hangi kargo şirketi ile çalışmaktasınız?

Siparişleriniz "UPS Kargo" ile size ulaştırılacaktır.

Kargo işlemleri için ücret ödeyecek miyim?

Serpil.com.tr’ den yapacağınız 100 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz. 100 TL altındaki siparişler için sadece 8 TL kargo ücreti ödersiniz..

İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?

Beden, renk, beğenme gibi sebeplerden dolayı cayma hakkının kullanımında sadece ürün bedeli iade edilmektedir. Değişim taleplerinizde anlaşmalı olduğumuz UPS kargoyu tercih etmeniz durumunda ücret ödemezsiniz.

Siparişlerimin durumunu nereden takip edebilirim?

"Siparişlerim" sayfasından siparişlerinizi görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi tamamladıktan sonra kargo durumunu nasıl takip edeceğim?

"Siparişlerim" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyip, kullanıcı hesabı menüsünde "Kargom Nerede"linkine tıklayarak sevkiyat durumunuzu görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi geçilecektir.

Siparişimin teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

"Sipariş adresinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Adres Defteri" bölümünden değiştirebilir ya da satın alma işlemi sırasında yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Bu adres o andan sonraki siparişinizde teslimat adresi olarak çıkacaktır. Sipariş verme işlemi sırasında ilgili sipariş için teslimat adresini değiştirebilirsiniz.

Kargo teslimat adresinde beni bulamazsa ne olur?

Kargo firması siparişinizi belirtmiş olduğunuz adrese teslim eder. Adresinizde bulunmamanız durumunda paketinizi bir sonraki gün yeniden sevkıyata çıkartır. Tekrardan adresinizde bulunmamanız durumunda 3. gün yeniden dağıtıma çıkartmak için yazılı iznimiz doğrultusunda adresinize teslimatı gerçekleştirir. Aksi halde siparişiniz serpil.com.tr deposuna geri döner.

Siparişimdeki ürünler eksik geldi. Ne yapmalıyım?

Kargonuzu mutlaka kargo yetkilisinin yanında açmalı ve içindeki ürünlerin faturanız ile karşılaştırıp aynı olduğundan, paketinizin bozulmamış, yırtılmamış olduğundan emin olmanız gerekmektedir. Eksik olduğunu fark ettiğiniz kargonuzu bekletmeden firmamıza iade ediniz. İadenizi yaparken mutlaka paket içinden çıkan fatura üzerindeki iade kısmını doldurun. www.serpil.com.tr ‘de "Hesabım” sekmesinden "sipariş detayı” nıza girerek iadenizi tamamlayınız. Aksi takdirde iadeniz kabul edilmeyecektir.

Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi. Ne yapmalıyım?

Her sipariş, faturasıyla birlikte kargoya verilir. Resmi faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşet içinde size ulaştırılır. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanız siparişinizle birlikte gelmediyse kargo yetkilisine fatura talebinizi tekrar iletin. Talep ettiğiniz halde size teslim edilmeyen faturalarınız için tutanak hazırlatın ve bu konuda bizi bilgilendirin. Böylece, en kısa zamanda faturanızın aslı ya da "aslı gibidir” kaşeli bir kopyasını adresinize gönderebiliriz.

Siparişimi teslim aldım, nelere dikkat etmeliyim?

Serpil.com.tr’den verdiğiniz siparişler adresinize teslim edildiğinde, kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol ediniz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa lütfen kargo görevlisine "Tespit Tutanağı” hazırlatıp bu konuda bizimle iletişime geçin.

Siparişimdeki ürün/ürünler yanlış geldi. Ne yapmalıyım?

Faturanızda yazan ve kargo paketinden çıkan ürün aynı değilse 14 gün içinde tarafımıza başvurabilirsiniz. Başvurunuzun ardından size verilen onay ile hiçbir ücret ödemeden ürünü geri gönderebilirsiniz.

bültenimize abone olun