Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

www.serpil.com.tr adresinden satın aldığınız bir ürünü faturası ile birlikte talebinizi yazarak anlaşmalı olduğumuz "UPS kargo" ile karşı ödemeli olarak geri gönderebilirsiniz.

Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?

www.serpil.com.tr adresinden satın aldığınız ürünlerin iadesi için önce hesabım menüsündeki siparişlerim bağlantısına tıklayarak şubesinden iade gönderiminizi bedelsiz olarak yapabilirsiniz.

İade Adresi:

SRP TEKSTİL İNŞ.TUR.İMA.SAN. VE DIŞ TİC. A.Ş. MEŞRUTİYET MH. EBEKIZI SK. ŞİŞLİPARK NO:14 KAT: -4 OSMANBEY - ŞİŞLİ – İSTANBUL PK. 34363

İade etme süresi kaç gündür?

Tüketici Kanunu'ndaki, "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" maddesine göre, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren ilk on dört (14) gündür.

İade işlemlerinde kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

www.serpil.com.tr'den iade talebinde bulunarak gerçekleştirdiğiniz tüm iadelerin kargo masrafları bize aittir. Ancak ürün iadenizi "UPS Kargo" dışında başka bir kargo firmasından yaptığınızda karşı ödeme ile gönderilen ürünler kabul edilmemektedir. Başka bir kargo firması ile iadede bulunmak istediğinizde kargo masraflarını ödeyip tarafımıza gönderide bulunabilirsiniz.

Taksitli ödemelerimin iadesi nasıl yapılıyor?

İadeniz onaylandıktan sonra tüm tutar tarafımızdan bankanıza iade edilir. Ödemenizi taksitli olarak yaptığınızda, iadeniz her ay kartınıza, taksit tutarları kadar artı bakiye olarak yansıyacaktır. Yapılan iadenin kredi kartınıza her ay taksitli olarak yansıması tamamen bankaların süreç ve uygulamalarıyla ilgilidir. Konu hakkında detaylı bilgiyi bankanızdan alabilirsiniz

Kapıda ödeme ile oluşturulan siparişin iadesi nasıl yapılıyor?

Teslim aldığınız kullanılmamış, zarar görmemiş ve etiketi üzerinde olan ürünlerinizi faturası ile birlikte 14 gün içerisinde, siparişinizi size teslim etmiş olan kargo şirketine ücretsiz olarak geri teslim edebilirsiniz.

Kapıda ödeme ile oluşturulan siparişin iadesinde hizmet bedeli iade ediliyor mu?

Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli, sipariş tutarının kargo şirketi tarafından tahsil edilmesi işlemi için alınmaktadır. Siparişin tesliminde bu hizmet sunulmuş olduğu için, ürünlerin iade edilmesi durumunda hizmet bedeli iade edilmemektedir.

Banka hesabım yok ise nakit iademi nasıl alabilirim?

Ücret iadesi işlemi sadece sipariş veren kişi üzerine kayıtlı bir banka hesabına, havale/EFT yolu ile gerçekleştirilebilmektedir.

İade şartları nelerdir?

Ürün(ler) orijinal ambalajı hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş haliyle tarafımıza yollamanız gerekmektedir. Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür. Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş gününü bulmaktadır.

bültenimize abone olun